sobota, 5 stycznia 2013

I just need summer

Hej Wszystkim!

Pogoda nie nastraja mnie pozytywnie, tym bardziej, że to coś za moim oknem można nazwać eee...w zasadzie nie wiem jak to nazwać- deszcz, nagła ciemność, silny wiatr i od czasu do czas słabe spojrzenie słonka. Nic tylko zakopać się w domu pod kołderką i nigdzie nie wychodzić. Marzą mi się już wakacje, pełne błogiego lenistwa, letnich ubrań, złocistej opaleniny i beztroskiego nic nie robienia :)

Mam totalnego bzika na punkcie bransoletek na rękach. Lubię je w każdej postaci, a moja kolekcja jest całkiem pokaźna. I w sumie im ich więcej, tym dla mnie lepiej. Wiadomo,że są takie okazy, które sam w sobie już wyglądają na ręce dobrze i nie musimy ich niczym uzupełniać. Ale do codziennych stylizacji na uczelnię czy na randkę możemy zaszaleć i mieć po 5 na każdej ręce :)

A ponadto są w przeróżnych kolorach,co skutecznie przypomina mi lato!

Znalazłam ostatnio całkiem przypadkiem stronę z bransoletkami firmy BibaBiba

http://www.facebook.com/BibaBiba2012

znajdziecie je również

http://statigr.am/tag/bransoletki

Są absolutnie przecudne. Ja już jedną zamówiłam i czekam aż do mnie przyjdzie







Sami zobaczcie, że nawet są ślicznie zapakowane, co powoduje, że idealnie nadają się dla prezent!
Bransoletki można samemu skopmonować, bądź wybrac gotowy już wzór. A ceny też się całkiem przyjemne :)

A to moja kolekcja:








3 komentarze:

  1. super bransoletki ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. taki kuferek to jest na mojej liście rzeczy do kupienia od zawsze i coś nadal go nie mam haha ;p

    wpadnij do mnie http://fashook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kurferek to istny skarb :) Ja mój kupiłam pare dobrych lat temu za 100zł, może cena była wysoka,ale jest niezawodny i niezniszczalny! I mam nadzieję, że posłuzy mi jeszcze może kilkanaście lat :)

      Usuń