piątek, 14 września 2012

Kiedy spadną liście...

Cześć wszystkim:)

Szaro, buro i ponuro, aż nie chce wychodzić się z domu. Ograniczam się do obowiązkowych spacerów z moim pupilem. Zaszyta w pokoju, siedzę pod kocykiem i przeglądam strony internetowe. Podzielę się dzisiaj z Wami paroma stylizacjami, które mnie zaintrygowały :)

A już jutro zapraszam na moją pierwszą stylizację! Mam nadzieję, ze odbierzecie ją pozytywnie, to dla mnie bardzo ważne i czekam na wszystkie Wasze opinie, i te złe, i te dobre (mam nadzieję!) :)

Nie ma co się oszukiwać, nadeszła jesień, ale to nie zobowiązuje nas do pożegnania się z letnim ubraniami. Kochani, letnie ubrania bardzo łatwo skomponować z jesiennymi dodatkami. Zwiewne spódnice rewelacyjnie będą współgrały z ramoneską i ciężkimi botkami, balerinkami czy też szpilkami. Do zwiewnych bluzeczek zawsze możemy dobrać przytulny cardigan!

Pokażę Wam dzisiaj moje pomysły na rozpoczynającą się jesień, zainspirowane internetowymi stylizacjami:)


Ten pomysł znalazłam na stronie urstyle.pl, zwiewne spódnice były hitem lata i wcale nie musimy się z nimi żegnać.




A to mój pomysł:)


szpilki - Stradivarius 79zł


ramoneska - H&M 149zł
bluzeczka - Vero Moda



spódnica - no name 

Pamiętajcie, jeśli zwiewny dół to obcisła góra!

Bawcie się dziewczyny modą i niczego się nie bójcie, to Wy macie się dobrze czuć, a nie ludzie wokół Was.

BS.



4 komentarze:

  1. Świetny post, zapraszam Cię również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny gorsecik z 1 zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna ciekawa notka! cudowne ubranka :D a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :* masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szpilki uwielbiam
    zapraszam do siebie

    jagamix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń