wtorek, 11 września 2012

Shoppin!

Wyprzedaże się już skończyły, ale zakupy po nich w naszych szafach pozostały. Chciałabym się z Wami podzielić moimi nowymi nabytkami, którymi jestem zachwycona :-). Ale w tajemnicy Wam powiem, że mimo wszystko to ciągle nie jest koniec nowych rzeczy w szafie. Jednak to prawda,że zakupy dają kobiecie dużo szczęścia!

1. Pierwszym moim nabytkiem są buciki z DeeZee.  Okropnie wysokie, ale stopa wygląda w nich bosko! Początkowo miałam problem by przyzwyczaić się do chodzenia w nich, ale krok po kroczku i nie rozstaję się z nimi :)



DeeZee - 149 zł (z tego, co wiem, teraz są w promocyjnej cenie 89 zł!!! )


2. Kiedy pewnego dnia weszłam do H&M i zobaczyłam tą małą, czerwoniutką torebeczkę stwierdziłam,że musi być moja! Krążyłam wokół niej, zastanawiałam się aż nagle pewnym krokiem udałam się do kasy i bez zawahania ją kupiłam. I teraz jest moim nieodłącznym elementem każdego dnia (noo...prawie :P). I uwierzcie mi, jest naprawdę pojemna!



H&M - 59,90 zł


3 komentarze:

  1. Widzę , że dopiero zaczynasz pisać bloga jak ja i życzę powodzenia ;))

    zapraszam do mnie http://chaarle.blogspot.com/
    buziaki ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Angie<3 strasznie się cieszę z Twojego komentarza. Wielką przyjemność sprawił mi fakt, że ktoś zauważył mojego bloga :) Dziękuję Ci bardzo i również życzę Ci powodzenia!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jak nawet jeden komentarz cieszy ; D też zaczynam mimo , że dużo osób wchodzi to jakoś w komentarzach cichutki ; p

    OdpowiedzUsuń