poniedziałek, 17 września 2012

Houston, we've got a problem!

Kochani, przepraszam Was najmocniej, że moja stylizacja opóźnia się, ale mam problemy natury technicznej, mianowicie mój aparat zawiódł. Mam nadzieję,że sytuacja rozwiąże się na dniach i wreszcie podzielę się z Wami tym i owym :)

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić sposobem na ułatwienie sobie podróżowania po Polsce. Od jakiegoś czasu na terenie naszego państwa działa firma POLSKI BUS. Eleganckie autobusy wyposażone są w wi-fi, baaardzo(!) wygodne siedzenia, kierowcy do rany przyłóż, a i na bezpieczeństwo i czas podróżowania nie można narzekać. Miałam przyjemność kursować z nimi na trasie do Warszawy i jestem bardzo zadowolona.

Oprócz pozytywów, które Wam wymieniłam, warto również wspomnieć o niskiej cenie. To tak jak z tanimi liniami lotniczymi, im wcześniej znamy datę naszego planowanego wyjazdu iz decydujemy się na kupno biletu, tym mniej zapłacimy. Kupując dzisiaj bilet do Warszawy z Katowic na sobotę zapłaciłam 30zł, kupując również powrotny, udało mi się trafić na bilet za 20zł. Do cen biletów doliczana jest również opłata rezerwacyjna w wysokości 1zł od każdego biletu. Więc w sumie przyjemność ta wyszła mnie tylko 52 zł. Bilety te są dla mojej babci, która nie posiada żadnych zniżek, dlatego też jest zachwycona tym faktem :-)

Sam zakup biletów również nie jest trudną sprawą. Musimy wejść na stronę http://www.polskibus.com/
Strona jest przyjemna dla oka, łatwa w obsłudze i każdy etap zakupu jest łatwo wytłumaczony.


W prawym rogu widzimy wyszukiwarkę połączeń. Po wpisaniu odpowiednich parametrów, przykładowo trasa Katowice- Warszawa, pokazują nam się dostępne w danym dniu połączenia.


Po wybraniu interesującego nas połączenia zostaje ono dodane do koszyka, a strona sama już nas "poprowadzi" celem dokonania zakupu.

Podsumowując, gorąco polecam Wam ten sposób podróżowania. Jest zdecydowanie lepszy i wygodniejszy niż męczarnia w PKP wśród zapchanych wagonów, śmierdzących toalet i wiecznie spóźniających się pociągów;-)


1 komentarz: